<図書>
Vygotskian perspectives on literacy research : constructing meaning through collaborative inquiry / edited by Carol D. Lee, Peter Smagorinsky
(Learning in doing:social, cognitive, and computational perspectives)
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 1ed. |
出版者 | Cambridge [England] : Cambride Univ. Press |
出版年 | 2000,c2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii,280p ; 24cm |
一般注記 | Chiefly based on papers presented at a conference entitled A Vygotsky centenniel held 1996, Chicago, Ill |
件 名 | LCSH:Sociolinguistics -- Congresses
全ての件名で検索
LCSH:Learning, Psychology of -- Congresses 全ての件名で検索 LCSH:Literacy -- Social aspects -- Congresses 全ての件名で検索 LCSH:Cognition and culture -- Congresses 全ての件名で検索 FREE:Vygotskii, Lev Semenovich(1896-1934) |
分 類 | :371.4 |
書誌ID | 1000297406 |
ISBN | 0521630959 |
NCID | BA44936531 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:3回
※2014年9月1日以降
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)
※1996年3月30日以降