<図書>
The history of advertising : 40 major books in facsimile
(A Garland series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 1ed. |
出版者 | New York : Garland |
出版年 | 1986 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 1v. ; 24cm |
内容注記 | Repetition effects over the years:an anthology of classic articles / edited by C. Samuel Craig [et al.] |
一般注記 | "Reprinted from the Journal of advertising research" |
件 名 | LCSH:Advertising -- Effective frequency -- Addresses, essays, lectures 全ての件名で検索 |
分 類 | :674.01 |
書誌ID | 1000280717 |
ISBN | 0824067630 |
NCID | BA00442931 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:6回
※2014年9月1日以降
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)
※1996年3月30日以降