<図書>
Dialogic inquiry : towards a sociocultural practice and theory of education / Gordon Wells
(Learning in doing:social, cognitive, and computational perspectives)
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 1ed. |
出版者 | Cambridge : Cambridge Univ. Press |
出版年 | 1999,c1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xx,370p ; 24cm |
著者標目 | Wells, C. Gordon |
件 名 | LCSH:Learning, Psychology of LCSH:Language and education LCSH:Educational sociology LCSH:Inquiry (Theory of knowledge) |
分 類 | :371.4 |
書誌ID | 1000255028 |
ISBN | 0521631335 |
NCID | BA43333155 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2014年9月1日以降
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)
※1996年3月30日以降